Cercul consultantilor
+4
Criss
tina geana
miliade
Admin
8 participan?i
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Cercul consultantilor
Dragi colegi sau mai bine zis Hello!
aici puteti adauga topicuri noi sau puteti raspunde la ceea ce am inceput eu aici, in ideea sa ne cunoastem si noi mai bine si ca acuma aveti cu cine discuta orice fel de probleme sau impliniri legate de Faberlic si nu numai
aici puteti adauga topicuri noi sau puteti raspunde la ceea ce am inceput eu aici, in ideea sa ne cunoastem si noi mai bine si ca acuma aveti cu cine discuta orice fel de probleme sau impliniri legate de Faberlic si nu numai
Re: Cercul consultantilor
Zic si eu :Hello ! si ma bucur ca avem ocazia sa schimbam impresii,si,dupa cum spuneai,sa ne cunoastem mai bine,de ce nu,sa ne ajutam cu sfaturi legate de activitatea ,,Faberlic"
miliade- Consultant activ
- Numarul mesajelor : 50
Varsta : 60
Localizare : Medgidia
Data de inscriere : 12/02/2008
Re: Cercul consultantilor
experienta: de dorit ar fi ca, atunci cand plasam o comanda, sa facem asta la inceput de saptamana, indiferent de calea pentru care optam.am plasat o comanda online joi, 28.02; in pagina imi spune ca-i procesata in aceeasi zi, din pacate, coletul ajunge la mine marti, 4.03. sa nu mai discut aici despre telefoane date la bucuresti si la curieri, care nu stiu cate urechi au in cap. eu le spun ca ajung acasa la ora 16, ei ma suna la ora 14 sa cobor la scara dupa colet ca ma asteapta.
tina geana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 28
Varsta : 59
Localizare : Dr. Tr.-Severin
Data de inscriere : 11/02/2008
Re: Cercul consultantilor
Da,asa este.Si eu am dat cateva telefoane pt.ca nu mai sosea coletul meu si am aflat ca de vina era firma de curierat si ca Faberlic nu lucreaza mereu cu aceeasi firma ci dupa cum acestea sant disponibile.
miliade- Consultant activ
- Numarul mesajelor : 50
Varsta : 60
Localizare : Medgidia
Data de inscriere : 12/02/2008
Re: Cercul consultantilor
daca veni vb de experienta, eu am primit primul colet , de la inscriere dupa doua saptamani si de vina a fost chiar Faberlic care nici nu trimisese inca coletul catre curier si eu i-am frecat vreo trei zile la cap cu asta (pe cei de la Rocurier)
Re: Cercul consultantilor
si eu la prima comanda am avut probleme, prima zi nu am fost acasa si a 2-a zi trebuia sa ma sune sa ies in fata scolii si surpriza,l-au lasat la portar...am dat de urma lui dupa multe multe telefoane sa speram ca a 2-a comanda nu va fi la fel
Criss- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 25/02/2008
Re: Cercul consultantilor
Orice probleme pe care le aveti legate de curierat (intarzieri, comportament nepoliticos, etc) va rog sa le transmiteti mai departe la Faberlic, la adresa client.service@ro.faberlic.com. Dupa cum ati observat, Faberlic a reziliat contractul cu Rocurier, banuiesc eu ca din cauza neseriozitatii. Mai nou colaboreaza cu firma Curiero. Ei promit "livrare in 24 de ore". Sa zicem ca nu ajunge coletul in 24 de ore, ci asa cum scrie pe site, 2-3 zile. Asa este ok. Daca se depaseste acest termen, dar sa tineti cont ca in week-end nu se lucreaza, trebuie anuntat la Faberlic. Daca intarzierea este atat de mare incat nu aveti timp sa platiti, puteti cere la Faberlic o amanare la plata si vi se vor acorda in plus nr de zile echivalent cu intarzierea pe care a avut-o livrarea coletului. Sa nu dati informatii false, numai ca sa obtineti amanare la plata, ca cei de la Faberlic au acces la aceste informatii : data la care a ajuns coletul la destinatie.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
de cand colaboreaza cu firma Curiero?
Criss- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 25/02/2008
Re: Cercul consultantilor
Nu stiu exact de cand, dar e foarte recenta colaborarea...maxim o luna.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
Cred ca cei de la Curiero sunt seriosi...am primit comanda dupa 2 zile...si curierul a fost chiar dragut...m-a asteptat vrea 10 min in fata casei ca eram plecata.Dau telefon intotdeauna inainte...
liana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Data de inscriere : 11/03/2008
Re: Cercul consultantilor
Da, si eu sunt multumita, iar parerile au fost in general bune. Sunt cateva judete, f putine, unde nu sunt la fel de prompti, dar se poate rezolva daca si anuntam la Faberlic care e situatia. Altfel ei isi imagineaza ca totul e ok, daca nu exista reclamatii.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
nu puneti toate problemele-n spatele firmelor de curierat.adevarat, nici astia n-au oameni pregatiti (mi-ar fi placut sa stie macar ce si de unde transporta), sa pronunte corect numele firmei faberlic; dar e deja mult.
problemele mari sunt la depozit; acolo scartaie ceva; de acolo pleac tot si toate cu viteza melcului apucat de streche.
pot sa va spun ca mi-am consumat destui bai pe telefoane cu curieratul. vorbeam cu ei, apoi inapoi la bucuresti.
ma pasau ca ilie nastase mingile la wimbledon. ca, pana la urma, sa constat ca-i marul putred la firma, nu la soferi.
lor le-am cerut scuze, dealtfel. de la faberlic astept.
va doresc vanzari dupa vrerea si puterea voastra de convingere.
problemele mari sunt la depozit; acolo scartaie ceva; de acolo pleac tot si toate cu viteza melcului apucat de streche.
pot sa va spun ca mi-am consumat destui bai pe telefoane cu curieratul. vorbeam cu ei, apoi inapoi la bucuresti.
ma pasau ca ilie nastase mingile la wimbledon. ca, pana la urma, sa constat ca-i marul putred la firma, nu la soferi.
lor le-am cerut scuze, dealtfel. de la faberlic astept.
va doresc vanzari dupa vrerea si puterea voastra de convingere.
tina geana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 28
Varsta : 59
Localizare : Dr. Tr.-Severin
Data de inscriere : 11/02/2008
Re: Cercul consultantilor
E foarte posibil ca si de la ei sa plece mai tarziu. Eu nu m-am confruntat cu aceasta situatie decat o data , chiar de Sarbatori. In rest, au fost ok cei de la depozit.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
pe mine deja m-au suparat cam tare cei dela faberlic, prima comanda a plecat de la ei dupa doua saptamani si dupa cateva zile in care i-am stresat pe cei de la curierat care nu aveau nici o vina si acuma, luna trecuta am platit factura a doua zi de la primirea comenzii si la doua saptamani dupa aceasta la ei inca nu aparea achitata, fapt ce mi-a intarziat comanda pe martie si automat am pierdut promotia in acea perioada pe care chiar o vroiam, si toate astea s-au intamplat numai in trei luni, ce sa mai zic la a treia faza inchei orice legatura cu faberlic, ca nu mai zic ca inca nu mi-a venit comanda facuta pe 8 martie si procesata de ei pe 12 :-<
Re: Cercul consultantilor
Cum naiba au procesat-o pe 12 martie ? Ai sunat la ei? Ti-au confirmat asta? M-am uitat acum in Raport si apare factura din 12.03. Hai sa centralizam aceste nemultumiri si sa le trimit la ei. Tina, da-mi un mail si spune-mi exact situatia, cu detalii ca: data la care ai facut comanda, cand s-a procesat, cand a ajuns....
Daca mai sunt si altii printre voi care au patit lucruri de genul acesta, sa scrie aici detaliat sau sa-mi dea pe mail.
Daca mai sunt si altii printre voi care au patit lucruri de genul acesta, sa scrie aici detaliat sau sa-mi dea pe mail.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
toata ziua am incercat sa intru pe faberlic.ro si nu am reusit. voi?
vroiam sa vad daca mai e promotia aia cu un produs nova la 3 ron ca ieri nu mai aparea
vroiam sa vad daca mai e promotia aia cu un produs nova la 3 ron ca ieri nu mai aparea
liana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Data de inscriere : 11/03/2008
Re: Cercul consultantilor
La mine a functionat.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
M-am trezit si eu, Liana despre ce produs ,,nova" la 3 ron este vorba,ca eu n-am gasit nimic pe site despre asta.
miliade- Consultant activ
- Numarul mesajelor : 50
Varsta : 60
Localizare : Medgidia
Data de inscriere : 12/02/2008
Re: Cercul consultantilor
printre promotiile lunii martie este si una in intervalul -20 -25martie(s-ar putea sa ma insel la data): daca depaseste comanda 80 ron primesti un produs nova la 3 ron...daca intri pe faberlic.ro ai sa vezi
pupici
pupici
liana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Data de inscriere : 11/03/2008
Re: Cercul consultantilor
Da,am gasit,multumesc!
miliade- Consultant activ
- Numarul mesajelor : 50
Varsta : 60
Localizare : Medgidia
Data de inscriere : 12/02/2008
Re: Cercul consultantilor
vreau sa stiu care dintre voi, fetelor, a reusit sa-si vizualizeze reteaua pe pagina web? eu incerc si nu pot. cati inscrisi trebuie sa am, daca la 4 nu pot sa vad nimic? corect e sa urmaresc de acasa ce si cat au vandut fetele pe care le-am inscris. adica...ar fi fost. intentionam sa fac retea. acum, ca m-am lamurit cum sta treaba, ma multumesc sa vand.
tina geana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 28
Varsta : 59
Localizare : Dr. Tr.-Severin
Data de inscriere : 11/02/2008
Re: Cercul consultantilor
Tina, contul special este accesibil tuturor celor care au cel putin o persoana inscrisa. Cu siguranta ti-ai blocat contul, introducand de mai multe ori parola. Asa a patit si matusa mea si dadea vina pe Faberlic. Nu e inscrisa la mine, dar am ajutat-o si indrumat-o in folosirea acelui cont.
Nu sunt ei perfecti, dar aici nu au gresit cu nimic, din contra, cei din IT sunt foarte saritori. Eu te-am mai rugat sa apelezi la mine cand nu te descurci cu ceva anume, ca acesta e rolul meu. Daca nu vrei, deja eu nu mai pot face nimic. Luna aceasta tu ai 23 de puncte personale si 86 realizate de catre retea. Acestea sunt informatii pe care ar trebui sa ti le dea in primul rand coordonatorul tau direct, dar pot sa te ajut si eu, DACA MI-L SOLICITI. Imi pare rau ca incepi sa critici un lucru pentru care nu te-ai straduit sa il intelegi si nu ai apelat la persoanele autorizate sa te informeze.
Stiti bine ca am criticat multe aspecte ale societatii Faberlic, dar acolo unde se sare etapa la care trebuie sa imi cereti ajutorul si va exprimati nemultumirea ca nu functioneaza "din oficiu", nu pot sa nu va contrazic si sa va spun ca va inselati.
Nu sunt ei perfecti, dar aici nu au gresit cu nimic, din contra, cei din IT sunt foarte saritori. Eu te-am mai rugat sa apelezi la mine cand nu te descurci cu ceva anume, ca acesta e rolul meu. Daca nu vrei, deja eu nu mai pot face nimic. Luna aceasta tu ai 23 de puncte personale si 86 realizate de catre retea. Acestea sunt informatii pe care ar trebui sa ti le dea in primul rand coordonatorul tau direct, dar pot sa te ajut si eu, DACA MI-L SOLICITI. Imi pare rau ca incepi sa critici un lucru pentru care nu te-ai straduit sa il intelegi si nu ai apelat la persoanele autorizate sa te informeze.
Stiti bine ca am criticat multe aspecte ale societatii Faberlic, dar acolo unde se sare etapa la care trebuie sa imi cereti ajutorul si va exprimati nemultumirea ca nu functioneaza "din oficiu", nu pot sa nu va contrazic si sa va spun ca va inselati.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Re: Cercul consultantilor
si eu sunt suparata(sorry diana)...dar ati vazut cate produse sunt 0 pe stoc? trebuie sa scot vreo 5 produse de pe comanda...plus ca e pt. a doua oara cand lipseste tusul de ochi...si i-am promis unei prietene ca acum il primeste sigur... cu siguranta nu mai asteapta fiindca mi-a zis ca are nevoie de el...chiar sunt suparata
liana- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Data de inscriere : 11/03/2008
Re: Cercul consultantilor
eu as vrea sa stiu cand vor fi inlocuite toate gamele astea de creme pentru fiecare tip de ten pentru ca in catalogul de aprilie nu apare nimic. sa speram ceva pentru luna mai?
Criss- Membru activ
- Numarul mesajelor : 27
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 25/02/2008
Re: Cercul consultantilor
In privinta stocului 0 inca nu am nici o veste de la coordonatoarea mea. Iar cu inlocuirea gamelor, e o strategie de marketing la care nu cred ca as putea avea acces, dar incerc sa vad ce se poate afla.
De vreo 2 luni au fost probleme cu stocul si, in acelasi timp s-au scos multe produse. In acelasi timp a inceput si campania TV. E o transformare prea mare. De aceea inclin sa cred ca este vorba de o strategie de marketing, dar ei gresesc aici ca nu ne informeaza si pe noi.
Incercati sa nu promiteti nimic clientilor pana nu aflu ceva concret.
De vreo 2 luni au fost probleme cu stocul si, in acelasi timp s-au scos multe produse. In acelasi timp a inceput si campania TV. E o transformare prea mare. De aceea inclin sa cred ca este vorba de o strategie de marketing, dar ei gresesc aici ca nu ne informeaza si pe noi.
Incercati sa nu promiteti nimic clientilor pana nu aflu ceva concret.
Diana Petrov- Moderator
- Numarul mesajelor : 94
Varsta : 47
Data de inscriere : 02/02/2008
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum